ultimele anunturi

Oportunitati interesante in domeniul automatizarilor in Sibiu
Prin intermediul acestui articol doresc sa va prezint doua oportunitati interesante destinate inginerilor (...)

Întrebările care îţi aduc un contract cu un potenţial client
Acest articol oferă recomandări despre cum şi ce fel de întrebări să punem atunci când suntem (...)

statistici

Utilizatori online: 0
Total utilizatori: 2294
Total companii: 1
Joburi: 30

 

Descriere Job : Office Assistant :

Departament: Administrativ

Oras: Sibiu

Tip job: Full Time

Experienta job: intre 1 si 2 ani

Certificate: Engleza

Acest anunt este disponibil

Descrierea companiei:

Căutăm, pentru o companie multinațională din Sibiu, o persoană cu studii economice care să ocupe postul de Office Assistant.

 

Compania are capital german și este lider în domeniul produselor chimice industriale, oferind aproximativ 2000 de tipuri de lubrifianți de specialitate. Compania este prezentă pe mai multe continente, în peste 30 de țări. Produsele companiei sunt prezente în țara noastră de peste 10 ani, iar din martie anul acesta au deschis o filială în România, la Sibiu.

 

Echipa actuală este formată din profesioniști din domeniul administrativ, al vânzărilor și customer support. Echipa este dinamică, bine organizată și își desfășoară activitatea într-un mediu plăcut.

 

Pentru completarea acestei echipe căutăm o persoană descurcăreață, care să vină în sprijinul Office Managerului și să preia o parte din sarcinile acestuia. 

Profil/Cerinte:

Pentru a putea îndeplini aceste sarcini, studiile dumneavoastră trebuie să aibă legătură cu domeniul economic sau administrativ. Dacă activitatea dumneavoastră profesională anterioară a avut legătură cu aspecte financiare si administrative, ați utilizat pachetul Office, ați lucrat în SAP și cunoașteți limba engleză la nivel avansat, puteți să fiți dumneavoastră persoana pe care o căutăm.

 

Descriere:

În calitate de Office Assistant o să interacționați cu Office Managerul, iar împreună o să contribuiți la o bună funcționare a filialei din România. Printre activitățile dumneavoastră se numără gestionarea documentelor financiare, interacțiunea cu clienții companiei, cu furnizorii sau cu diferite autorități. O să gestionați partea de protocol, o să realizați pontajul angajaților dar și alte activități administrative și financiare.

 

Seamănă descrierea de mai sus cu jobul pe care îl căutați? Aștept cu interes CV-ul dumneavoastră în limba engleză la adresa mea de e-mail aplicant@jobconnect.ro iar pentru a discuta mai multe detalii vă stau la dispoziție la numărul de telefon 0754048248.

 

Aștept cu interes să discutăm mai multe!

Camelia NISTOR

Bookmark and Share