Despre angajator
Clientul nostru și-a început activitatea în anul 2002, în domeniul acționărilor hidraulice, ca reprezentant al unor firme de prestigiu cu sediul în Italia, Germania, Austria, Spania, iar dezvoltarea de-a lungul anilor a fost o provocare transformată în succes.
Compania a evoluat an de an, dezvoltându-și portofoliul de produse și servicii și câștigând experiență. S-au adăugat treptat noi produse prin încheierea unor contracte de parteneriat cu firme de specialitate în domeniu.
Evoluția a fost susținută de calitatea produselor oferite și de responsabilitatea echipei, astfel încât s-a trecut în scurt timp de la simpla comercializare a produselor, la alegerea unor soluții de acționare a utilajelor complexe.
În anul 2011 compania s-a instalat într-un sediu nou, modern, unde dispune de spațiu suplimentar necesar asamblării de grupuri hidraulice ce se probează pe stand, se execută reparații capitale, iar depozitul de materiale asigură disponibilitatea livrării din stoc a unei diversități de aparate și accesorii.
Modul de management se axează pe echilibrul între răspunderea personalului și munca în echipă, în scopul garantării unei dezvoltări responsabile pe termen lung și ridicarea standardelor serviciilor și produselor.
Condiții de muncă și beneficii:
- tichete masă,
- Prima Paște și Crăciun,
- Prime pentru finalizarea proiectelor în condițiile impuse
- posibilitatea formării profesionale în domeniu
- cadru de lucru dinamic și profesionist